Comeback_sports_logo
LinkedIn Instagram

Met eigen merk komt autocoureur Rick Bouthoorn als eerst over de finishlijn.

Dinsdag 19 januari

Autocoureur Rick Bouthoorn (16) lanceert zijn eigen merk. Met zijn persoonlijke merk positioneert hij zich binnen de autosport op een unieke wijze. Zijn merk is namelijk ontwikkeld vanuit zijn kernwaarden. Door de unieke positie in de autosport kan Bouthoorn werken aan zijn persoonlijke doelen, zoals het aangaan van samenwerkingen en partnerships om uiteindelijk de overwinning op de 24 uur van Le Mans te bemachtigen.

De kernwaarden waar Bouthoorn voor staat zijn: discipline, duidelijkheid, vriendschap, uitdaging en passie. Deze kernwaarden vormen samen met zijn karakter, de held, een unieke basis voor zijn merk. Om te communiceren vanuit dit persoonlijke merk hebben wij een persoonlijke branding ontwikkeld. Met deze visuele identiteit en een eigen geluid, krijgen potentiële partners en fans een duidelijk beeld van wie Bouthoorn is en waar hij voor staat. Daarom zullen bedrijven en bestaande, maar ook nieuwe, fans met dezelfde waarden zijn merk makkelijker omarmen.

De volgende ronde

Wat begon bij karten met een grote droom; het rijden van de 24 uur van Le Mans, is uitgegroeid tot een drive om die droom te realiseren. Met nog een paar rondes te gaan, zorgt de professionalisering van zijn merk voor het verbinden van partners. Door te zoeken naar overeenkomende kernwaarden wordt een 1 op 1 match gemaakt met potentiële partners voor langdurige en passende partnerships. Om dit te behalen heeft Bouthoorn naast zijn team op het circuit, een team van sportmerketing experts om zich heen verzameld. In samenwerking met Comeback sports gaat hij werken aan zijn naamsbekendheid en partnerships. Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen via @rickbouthoorn.

Bekijk hier de merklancering van Rick Bouthoorn.