Comeback_sports_logo
LinkedIn Instagram

Bedrijven met een duidelijk merkfundament en een heldere strategie benutten hun potentieel beter.

Wie een huis bouwt, begint niet met het dak, maar met het aanleggen van een stevige fundering. Dit zorgt ervoor dat organisaties de juiste focus hebben en koersvast zijn, waardoor ze oprechter en relevanter naar buiten treden. Dit bespaart tijd en geld en zorgt voor groei, continuïteit en succes op de lange termijn. Zullen we samen van jouw bedrijf ook een merk gedreven organisatie maken?

 

In vijf stappen naar een sterk merk

1. Merkidentiteit

We gaan terug naar de kern van jouw bedrijf. Een merkidentiteit beschrijft wie je bent, waarom jij doet wat je doet en welke toegevoegde waarde jij jouw klant biedt. Een heldere identiteit maakt het dat consumenten zich makkelijker met een merk kunnen identificeren en zich eraan willen verbinden.

Lees meer

2. Merkpositionering

Je weet wie je bent, maar hoe onderscheid jij je in de markt? Focus op waar jij wil staan als bedrijf en maak duidelijke keuzes rondom je gewenste imago. Door de juiste positionering ontstaat er een sterkere verbinding tussen jouw merk en de doelgroep.

Lees meer

3. Visuele merkidentiteit

Een visuele merkidentiteit helpt bij het creëren en bewaken van een sterk imago en hogere naamsbekendheid. Met een herkenbaar logo en een duidelijke huisstijl maken we jouw merkfundament compleet.

Lees meer

4. Marketingactieplan

Je hebt je doelstellingen bepaald en staat te trappelen om de markt te betreden. Een strategisch plan biedt inzicht in de markt en geeft sturing bij het bedrijven van marketing. Hierdoor kun jij beter keuzes maken en jouw marketingbudgetten efficiënt besteden.

Lees meer

5. Mediaontwikkeling en -management

Het is het tijd om jouw strategie handen en voeten te geven. Naamsbekendheid, leadgeneratie of conversie? In marketingcommunicatie draait het altijd om de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep.

Lees meer

Meer weten over waarom een unieke identiteit jouw bedrijf laat groeien?

Stefan Kraft van Ermel