Comeback_sports_logo
LinkedIn Instagram

‘’People don’t buy goods or products, they buy relations, stories and magic.’’

Sport is emotie! Wij zijn de mErketingspecialist voor organisaties en proposities binnen de sportbranche. Middels positionering, branding en activatie laten we jouw merk tot grote hoogte stijgen. Want sport organisaties met een duidelijk merkfundament en een heldere strategie, benutten hun potentieel beter. Ze hebben een duidelijke focus en zijn koersvast. Hierdoor worden keuzes sneller gemaakt, wat tijd en geld bespaard.

 

In vijf stappen van een naam naar een sterk merk

1. Merkidentiteit

We gaan terug naar de kern van jouw bedrijf. Een merkidentiteit beschrijft wie je bent, waarom jij doet wat je doet en welke toegevoegde waarde jij jouw klant biedt. Een heldere identiteit maakt het dat consumenten zich makkelijker met een merk kunnen identificeren en zich eraan willen verbinden.

Lees meer

2. Merkpositionering

Je weet wie je bent, maar hoe onderscheid jij je in de markt? Focus op waar jij wil staan als bedrijf en maak duidelijke keuzes rondom je gewenste imago. Door de juiste positionering ontstaat er een sterkere verbinding tussen jouw merk en de doelgroep.

Lees meer

3. Visuele merkidentiteit

Een visuele merkidentiteit helpt bij het creëren en bewaken van een sterk imago en hogere naamsbekendheid. Met een herkenbaar logo en een duidelijke huisstijl maken we jouw merkfundament compleet.

Lees meer

4. Marketingactieplan

Je hebt je doelstellingen bepaald en staat te trappelen om de markt te betreden. Een strategisch plan biedt inzicht in de markt en geeft sturing bij het bedrijven van marketing. Hierdoor kun jij beter keuzes maken en jouw marketingbudgetten efficiënt besteden.

Lees meer

5. Mediaontwikkeling en -management

Het is het tijd om jouw strategie handen en voeten te geven. Naamsbekendheid, leadgeneratie of conversie? In marketingcommunicatie draait het altijd om de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste doelgroep.

Lees meer

Meer weten over waarom een unieke identiteit jouw bedrijf laat groeien?

Mark van Eijk