Comeback_sports_logo
LinkedIn Instagram

‘’You can’t sell anything if you can’t tell anything’’

Mediaontwikkeling en -management

We hebben het mediagebruik van de doelgroep, trends in de markt en de customer journey in kaart gebracht en de communicatiemiddelen en budgetten bepaald. Oftewel, de marketingcommunicatiestrategie staat. Je bent klaar om naar buiten te treden en jouw boodschap effectief, relevant en oprecht bij de doelgroep te krijgen. Het is tijd voor het creëren van content.

 

Het vergroten van de naamsbekendheid, het generen van meer leads of de gewenste conversieratio bereiken; het behalen van marketingdoelstellingen vormt de graadmeter voor het succes van jouw onderneming. Online of offline, tekstueel, visueel of allebei; er zijn tal van mogelijkheden. Zolang je maar de juiste boodschap, op het juiste moment, bij de juiste personen krijgt. Met het doorlopen van ons proces rollen we geleidelijk de rode loper uit naar succes. Want communiceren zonder herkenbare merkidentiteit, positionering en strategie is namelijk als schieten met hagel. Het is nu alleen nog tijd om daadwerkelijk te scoren. Of het nou gaat om een serie blogs, een bedrijfsvideo of folder; als er maar bewust en gefundeerd voor bepaalde marketingcommunicatiemiddelen wordt gekozen.

We bieden onder andere de volgende ontwikkelingen aan:

Animatie- & bedrijfsvideo, social media management, campagne ontwikkeling, content creatie, (online) advertisement, e-mail marketing, website ontwikkeling, SEO, ontwikkeling Giphy’s.

Meer weten over waarom goede content jouw bedrijf laat groeien?

Kimberly ten Bosch