Comeback_sports_logo
LinkedIn Instagram

Nieuws

Medeoprichter Kevin van Leen neemt afscheid van Comeback

26 maart 2019

MEDEOPRICHTER KEVIN VAN LEEN NEEMT AFSCHEID VAN COMEBACK

HOORN – Per 1 april neemt Kevin van Leen, medeoprichter van Comeback, afscheid van het bedrijf. Hij draagt hierbij na twee mooie jaren het stokje over aan het groeiende team.

In augustus 2017 startte Kevin samen met Stefan Kraft van Ermel het bedrijf Comeback. “Het was mijn grote droom om sportproposities en merken dichterbij elkaar te krijgen en vanuit deze passie startte wij samen het bedrijf” aldus Kevin van Leen. Door groei bundelden Comeback en MediaTribe (voorheen Nesq) in september 2018 haar krachten. Met nieuw commercieel directeur Wouter van Kwawegen en creatief directeur Mark van Eijk werd er een nieuw bestuur gevormd. In deze samenstelling hebben wij al met schitterende klanten samen mogen werken, waar wij allen trots op zijn. Ook de groei van het bedrijf, van 2 naar 15 medewerkers, is een progressie waar wij niet van hadden durven dromen.

Comeback is niet alleen een bedrijf dat gespecialiseerd is op het gebied van sportmarketing, maar met MediaTribe als label heeft het ook een volwaardig reclamebureau in huis. ‘’Het bedrijf heeft door de nieuwe specialisme gekozen voor een koerswijziging, die niet in lijn ligt met mijn persoonlijke passie. Dit heeft mij laten besluiten het bedrijf op een positieve manier te verlaten.” aldus Kevin van Leen.

Namens het hele Comeback team willen wij Kevin bedanken voor zijn inzet en betrokkenheid. Daarnaast wensen wij hem alle succes toe met zijn nieuwe uitdaging.

Comeback sports
Comeback sports positioneert merken in de sportbranche. Vanuit onze full servicehouding bieden wij marketing en design als totaaloplossing aan, waarbij wij altijd het hoogst haalbare nastreven. Met een enthousiast team van 15 professionals zijn wij iedere dag bezig om topprestaties te leveren voor onze relaties. Wij zijn er trots op dat Comeback sports inmiddels een prachtig klantenbestand heeft opgebouwd zowel nationaal als internationaal. Plezier, aandacht en ambitie rekenen wij tot onze basis kernwaarden.