Comeback_sports_logo
LinkedIn Instagram

Twee bedrijven on track met uniek cadeau

Hoofdsponsoren Daikin en Lynk & Co ontvangen uniek gebrande helmen uit de handen van Itzhak de Laat

3 februari 2021

Kersvers Europees kampioen 5000m relay, Itzhak de Laat, rijdt zijn wedstrijd uit met twee unieke helmen die hij voor de hoofdsponsoren van de KNSB heeft ontworpen. Naast zijn skills op het ijs kan deze shorttracker zijn creatieve skills kwijt in het designen van helmen. De KNSB maakt van deze skills dankbaar gebruik om hun twee hoofdsponsoren Daikin en Lynk & Co, in het zonnetje te zetten en te bedanken voor de unieke samenwerking.

Daikin, fabrikant van warmtepompen en klimaatsystemen, en Lynk & Co, mobiliteitsmerk, zijn beiden als hoofdsponsor aangesloten bij de KNSB. Om deze twee partijen te bedanken voor hun inzet en steun aan de KNSB, heeft De Laat twee unieke helmen gemaakt. Voor beide helmen is De Laat aan de slag gegaan met de huisstijl kleuren van de bedrijven en heeft hij unieke details toegevoegd in de ontwerpen. Voor Daikin heeft hij gekozen een kersenbloesem, wat staat voor de Japanse roots van het merk Daikin en voor hun groene imago. Bij Lynk & Co heeft De Laat auto-elementen zoals koplampen terug laten komen in het ontwerp. Daarbij zijn alle namen en initialen van de shorttrackers, inclusief die van wijlen Panter Lara, op de helmen gezet.

Deze activatie is opgezet door de KNSB in samenwerking met hun shorttracker Itzhak de Laat. De betrokkenheid tussen de verschillende partijen wordt op deze manier versterkt om samen on track te blijven. Om een goede merkactivatie op te zetten, vertrek je vanuit het DNA van de sporter. Nu is er vertrokken vanuit De Laat en zijn merkwaarde creativiteit. Dit sluit naadloos aan op de activatie, waardoor het bedankje aan Daikin en Lynk & Co een grote verrassing en groot succes was.

Bekijk de activatie hier.