Comeback_sports_logo
LinkedIn Instagram

Een triple day met nieuw avontuur

Na paralympisch zilver gaat Geert Schipper voor goud met eigen merk

3 februari 2021

Paralympisch triatleet Geert Schipper gaat een nieuw avontuur aan met de lancering van zijn eigen merk. Hij gaat voor goud op de Paralympische Spelen 2021 Tokio en een duurzamere wereld. Voor ondersteuning op deze reis heeft Schipper gekozen voor een unieke branding en positioneert hij zich als duurzaam merk in de triatlonwereld. Samen met zijn unieke verhaal is zijn merk gecreëerd vanuit zijn kernwaarden om langdurige en passende partnerships aan te gaan.

Schipper ziet zichzelf als ware ontdekkingsreiziger in zijn eigen zoektocht naar sportief en duurzaam succes. Met innovatie, inspiratie, doelgericht, eigenwijs en avontuur als zijn kernwaarden is geen uitdaging hem te groot. Vanuit zijn karakter, (duurzame) verhaal en kernwaarden wil Schipper bedrijven betrekken en behouden die zijn missie ondersteunen. Hiervoor heeft Schipper sportmerketingbureau Comeback sports ingeschakeld en gaan zij samen de brick sessie aan. Comeback sports maakt merken van sporters, waarbij zij de sporters branden en positioneren op een uitzonderlijke wijze.

Schipper vertelt “Ik wilde meer uit het leven halen dan alleen maar rolstoelgebruiker zijn.” Door zijn inzet en eigenwijze karakter heeft Schipper zilver bemachtigd op de Paralympische Spelen 2016 in Rio de Janeiro. Hij besefte dat hij een duidelijke positionering met marketing ondersteuning nodig heeft om zijn topsport in de volgende versnelling te zetten. “Door de samenwerking met Comeback sports ontstaan er voor mij nieuwe mogelijkheden om mijn ambities te behalen. Wat goed bij mij past, want ik houd van aanpakken en doorpakken.” vertelt Schipper.

Bekijk hier de merklancering van Geert Schipper. Ben jij benieuwd naar de ontwikkelingen rondom Schipper? Houd dan @geertschipper en @comebacksport in de gaten.