Heerenveen – Itzhak de Laat kenmerkt zich als een veelzijdig artiest. Naast zijn topprestaties op het ijs weet Itzhak te verrassen met zijn creatieve designs op de helmen van collega topsporters. Zijn artistieke kant is de belangrijkste trigger geweest voor Itzhak om zijn meerwaarde vast te leggen in een uniek merk, welke zojuist gelanceerd is. Hiermee wil hij de wereld laten zien welke combinatie hij te bieden heeft.
Itzhak heeft afgelopen jaren fantastische prestaties neergezet, maar zijn doel is nog niet bereikt. In zijn route richting de Olympische Spelen van 2022 wil hij de wereld meenemen in zijn unieke combinatie tussen topsport en kunst. Sportbureau Comeback sports gaat samen met Itzhak bouwen aan de bekendheid van zijn merk. De Laat over zijn stap: ‘Elke topatleet is ook maar een mens, die naast sporten ook andere kwaliteiten heeft. Naast mijn sport heb ik op creatief vlak de wereld wat te bieden en ik vind het mooi dat Comeback sports hier oog voor heeft. Zij zien in dat creativiteit één van de mooiste dingen in het leven is en zij omarmen dit ook. Samen zijn we in staat om aan mijn merk te werken’.
Olympisch goud
Zijn grote sportieve doel blijft onveranderd, namelijk: Olympisch goud! De Laat beseft dat er voor zijn doel meer komt kijken dan alleen keihard rijden. Zijn merk vertelt het unieke verhaal van Itzhak. Hij gelooft door vanuit zijn eigen merkwaarden te communiceren een eigen geluid te generen die recht doet aan zijn unieke talent.
Sportsmarketeer Floor Schouten over de samenwerking: ‘Wij hebben de basis van zijn merk, een visueel spektakel, onthult in het bijzijn van zijn trouwe team. Het startschot is hiermee gegeven. Samen met Itzhak gaan wij zijn merk uitrollen in de internationale markt’.
Ben jij benieuwd naar het merk Itzhak en de unieke kansen voor een samenwerking?
Let’s connect! Mail naar floor@comebackbs.nl