Bos zijn kernwaarden zijn balans, gezondheid, doelgerichtheid, passie en dat allemaal met volle inzet. Deze waarden zijn vastgelegd in zijn personal brand book, waaruit unieke verbindingen worden gelegd met potentiële sponsoren. Hiervoor heeft Bos de handen ineengeslagen met Comeback sports, een sportmerketingbureau. Zij maken merken van sporters, waarbij zij de sporters branden en positioneren op een unieke manier.
Bodhi Bos was altijd al iemand geweest die niet kon stilzitten en graag de grenzen opgezocht. Als veldvoetballer kwam hij een video tegen van Andrew Anderson waarin hij de truc ‘Around the world’ deed, Bos was verkocht. Vanaf zijn vijftiende kreeg freestyle football een serieuze plek in leven. Bos besefte dat hij marketing ondersteuning nodig heeft om zijn merk naar een hoger niveau te tillen. “Ik ben onder de indruk van de enthousiaste manier van werken van Comeback sports. Middels de samenwerking met hen, krijg ik de marketing ondersteuning die ik nodig heb. Dat gaat mij helpen samenwerkingen met bedrijven te vinden, waardoor ik in staat ben om mijn sportieve droom te realiseren.” vertelt Bos.
Bekijk hier de merklancering van Bodhi Bos en hier zijn personal brandbook. Ben jij benieuwd naar de ontwikkelingen rondom Bodhi? Houd dan @bodhibosfs en @comebacksport in de gaten.