Comeback_sports_logo
LinkedIn Instagram

Merle gaat voor goud met eigen merk

29 september 2020

Van Benthem heeft de handen in één geslagen met Comeback sports om haar eigen merk te lanceren. Voor ondersteuning op de weg naar een gouden plak op de Olympische Spelen, heeft van Benthem gekozen voor een unieke branding van zichzelf als merk. Haar eigen merk is opgemaakt vanuit haar kernwaarden en eigen verhaal om vanuit haar DNA langdurige en passende partnerships aan te gaan.

Merklancering

De waanzinnige lancering van het unieke merk van Merle van Benthem heeft plaatsgevonden op de binnenbaan van SamCity Hoorn. Van Benthem heeft voor een spectaculaire introductie op de baan gezorgd, waarna Joost Metten, sports agent bij Comeback sports, en Mark van Eijk, designer bij MediaTribe, de primeur hadden met het overhandigen van het DNA-paspoort van Merle van Benthem. Onder het genot van een drankje hebben de heren het DNA-paspoort gepresenteerd aan een klein gezelschap.

Bekijk hier de aftermovie voor een impressie van de middag.

Branding en positionering

Merle van Benthem miste alleen nog de marketingaspecten van de topsport. Door met Comeback sports aan de slag te gaan, kan zij nu ook haar marketing aanpakken. Zo vertelt van Benthem: “Om mijn droom, een gouden plak op de Olympische Spelen, te verwezenlijken wil ik mijzelf branden en positioneren, zodat ik mij volledig kan focussen op mijn doel. Ik ben daarom de samenwerking met Comeback sports aangegaan. Ik denk dat zij het juiste bedrijf zijn hiervoor door hun kennis, professionaliteit en passie voor de sport.” Comeback sports heeft een DNA-paspoort ontwikkeld voor van Benthem, waarin onder andere haar kernwaarden en eigen verhaal zijn weergegeven. Met haar DNA-paspoort leggen wij unieke verbindingen met potentiële partners.

Ben jij benieuwd naar de ontwikkelingen rondom Merle van Benthem? Houd dan @merlevanbenthem en @comebacksport in de gaten.